Ne Oldum Değil Ne Olucam Demeli

http://image.haber7.com/haber/49171.jpg
Bugün herşeyin yolunda olduğunu düşünerek elini taşın altına koymayan,paylaşımcılığını kaybeden;yarın elinde olanı, bulunduğu konumu kaybedeceğini ve kötü duruma düşeceğini de hesaba katmalıdır.Bunun en iyi örneği resimde gizli...Mağazada müdürken işsizlikten istemediği işleri yapan,zayıf olduğu için hava atan bayanların sonradan aşırı kilo alarak hüsrana uğraması,futbolda bazı takımların başarılarıyla övünerek sonradan şampiyon olamaması,Lüks lokantalarda dünyanın parasını harcayıp sonradan ekmek parasını denkleştiremeyenler,Eşini beğenmediği için veya sevgisi azaldığı için aldatma yolunu seçenlerin hayatta yalnız kalması.Sanat dünyasında da eskiden har vurup harman savurarak yaşayıp şimdilerde bir çok şeye muhtaç insanlar yok değil...Beyaz'ı izleyenler varsa gerekli dersleri çıkarırlar.Eğlenceli bir dille gerçekleri gösteriyor.Hayat tesadüflerle dolu gerçektende ne zaman ne olacağımız hiç belli olmuyor.O yüzden bu durumları göz önünde bulundurarak paylaşmayı,alçakgönüllüğü ve en önemlisi insan olduğumuzu unutmayalım.

0 yorum:

Yorum Gönder