Bugün büyük sıkıntılar yaşadıktan sonra evdeyim.Memurluk için sağlık raporunu almaya gittim.Sıramı bekledim,uğraştım didindim ve büyük bir yorgunlukla arabaya bindim.Yolda gayet güzel bir şekilde gidiyordum ama birden arabanın benzini bitti.İşte hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçmeye başladı.E-5'in ortasında kalakaldım.Arabayı sağa çektikten sonra reflektör olmadığını gördüm.Bunun üzerine yaptığım şey gelen arabalara yol göstermek ve tekefonla yardım bulmak oldu.Sonunda babam bir akrabamızın arabasıyla geldi ve beni kurtardı.Sonunda bir sorun olmadığı için mutluyum ama bu benim ikinci yolda kalışım hep bana denk geliyor nedense artık.
Devamını okuyun...
Bugün yine benim için zor geçen günlerden biriydi.İşsiz kalırsın bir dert iş bulursun memur olursun bir dert.Bu hayata dert çekmeye gelmişiz valla.Evrak hazırlamak bu kadar mı zordur.Hiç bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum.Şu an bu yazıyı bile uykulu gözlerle yazıyorum.Aklım hep yatağımda uyumak hiç böylesine cazip gelmemişti.Sonunda mutlu olacağımızı düşündüğümüz durumlarda her türlü sıkıntıya katlanıyoruz ama nereye kadar.Saçlarım beyazladı valla böyle bir şey olamaz.(saç beyazlaması şaka hala yakışıklı olduğumu düşünüyorum zaten yaşım ne ki daha körpeyim.)Gelecek kaygısı yüzünden rahatımızdan oluyoruz.Üniversitelilere tavsiyem bitirmeyin hemen okulu biraz tadını çıkarın...
Konut edindirme yardımında (KEY) 140 bin SSK'lı vatandaşa KEY paralarının ödenmesini sağlayacak liste, Resmi Gazete'nin 16 Ocak 2009 Cuma günkü mükerrer sayısında yayımlandı.Emlak Konut Genel Müdürü Feyzullah Yetkin, listede yer alan vatandaşların bugünden itibaren Ziraat Bankası şubelerine başvurarak paralarını alabileceklerini bildirdi.Ziraat Bankası şubesinde yoğunluk olmaması için vatandaşların öncelikle " 


