Bugün büyük sıkıntılar yaşadıktan sonra evdeyim.Memurluk için sağlık raporunu almaya gittim.Sıramı bekledim,uğraştım didindim ve büyük bir yorgunlukla arabaya bindim.Yolda gayet güzel bir şekilde gidiyordum ama birden arabanın benzini bitti.İşte hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçmeye başladı.E-5'in ortasında kalakaldım.Arabayı sağa çektikten sonra reflektör olmadığını gördüm.Bunun üzerine yaptığım şey gelen arabalara yol göstermek ve tekefonla yardım bulmak oldu.Sonunda babam bir akrabamızın arabasıyla geldi ve beni kurtardı.Sonunda bir sorun olmadığı için mutluyum ama bu benim ikinci yolda kalışım hep bana denk geliyor nedense artık.
Stresli Bir Günün Ardından
Gönderen Hakan Yılmaz zaman: 08:38
Bugün büyük sıkıntılar yaşadıktan sonra evdeyim.Memurluk için sağlık raporunu almaya gittim.Sıramı bekledim,uğraştım didindim ve büyük bir yorgunlukla arabaya bindim.Yolda gayet güzel bir şekilde gidiyordum ama birden arabanın benzini bitti.İşte hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçmeye başladı.E-5'in ortasında kalakaldım.Arabayı sağa çektikten sonra reflektör olmadığını gördüm.Bunun üzerine yaptığım şey gelen arabalara yol göstermek ve tekefonla yardım bulmak oldu.Sonunda babam bir akrabamızın arabasıyla geldi ve beni kurtardı.Sonunda bir sorun olmadığı için mutluyum ama bu benim ikinci yolda kalışım hep bana denk geliyor nedense artık.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder