Televizyon insan kurtarmaya başladı!
Kimi zaman felçli bir kızcağız,kimi zaman böbrek nakli bekleyen genç delikanlı,kimi zaman doğumdan dolayı görüntüsünden rahatsız olan yaralı yürekler,kimi zaman kimi zaman...diye uzatmak mümkün.Televizyon programları adeta yarış içerisinde yardıma koşuyor kurtarıyor.Bir anda dünyası aydınlanıyor hastalarımızın.Acılı babanın gözyaşları,annenin isyanı,hastanın ölmek istiyorum sözleri kameraya takılıveriyor.Birden yardım kapıları açılıyor.Cankurtaranlar yetişiyor,uçaklar umuda havalanıyorlüks hastaneler seferber oluyor.Bu arada çekim devam ediyor tabi:"Neler hissediyorsun?Kurtulmak güzel mi?sorularına cevap gecikmiyor."Yeniden dünyaya geldim.Kanalınıza şükran borçluyum..."Yapılan insanlık gözlerimizi yaşartıyor...Minnettarız kanal x...
Peki kurtuluşu bu kadar kolaydı madem niye bunca zaman kutarılamadı?Parası mı yoktu yoksa gazete veya TV de tanıdığı mı?Ülkemizde ne yazık ki parası olan yaşıyor.O halde geriye bir tek medya kalıyor.Posta kutuları yardım bekleyenlerin çığlıklarıyla dolup taşıyor.Hangisini kurtaracağı kanala kalmış.Bunların hepsi kısa br masaldan başka bir şey değil.İnsanların niye yoksul olduğu düşünülmez.Kurtarıcı prenslerin olmadığı bir dünya düşünülemez.Bu utanç durumdan nasıl kurtuluruz bilmiyorum.TVlerden tek beklentim yaptığınız yardımları gözümüze sokmayın,sessiz sedasız bir şekilde derman olun.Reyting uğruna mağdur insanların duygularıyla oynayacağınıza ülkenin kangren olmuş sorunlarıyla ilgilenin.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder